اعلام نتایج مابقی گروها

خرید بک لینک

با عرض سلام و پوزش از تاخیر پیش آمده در گزارش نتایج گروها.خدمت شما عزیزان باید عرض نمایم که همانطور که بهتر از حقیر مستحضر هستید عمده گروهای امسال تهران در جمعه دوم و سوم تیر برگزار گردید.از مسابقات مهم روز هجدهم تیرماه در تهران باید به گروی مابین آقایان بهزاد صادقی از تهران و حسین رسولی از قم به تعداد 900 عدد اشاره نمود که برنده این مسابقه همزمان آقای بهزاد صادقی با معدل ساعت حدودا 5:45 بود.از دیگر گروهای اینروز گرویآقای مهران خادمی از قزل حصار با حاج محمد فرحزادی به تعداد 431 کبوتر بود که البته در همین روز حاج محمد یه حریف 800 تایی هم از زنجان داشت و مقرر گردیده بود که 431 کبوتر از وسط کبوتر برای آقا مهران محاسبه گردد که در نهایت حاج محمد برنده هر دو میدان بود.از سوی دیگر در ادامه سلسله گروهای آقای علی محسنی (شرمن) ایشان با آقایان حجت حبیبی و مرتضی عمروانی از شهرری 311 کبوتر هوا نمودند که در کمال ناباوری آقای حبیبی نتیجه را واگذار نمود اما حاج مرتضی عمروانی و برادرزاده ایشون آقا صابر با پرواز یک کبوتر دیدنی و نمایشی موفق گردیدند با کسب نتیجه بسیار خوب 7:30 دقیقه بر آقای محسنی غلبه کنند.همانطور که قبلا هم عرض نموده بودم احمد جلوبندی ساز از جاده نظامی با سعید علی نقی از امین آباد و رضا خدری از ده خیر گروی 171 عددی داشتند که در نهایت احمد جلوبندی ساز با کسب معدل 7:07 پیروز این میدان بود. لازم به توضیح می باشد که احمد آقا از دوستان بسیار نزدیک و عزیز بنده می باشد و حقیر این افتخار را داشتم که امسال بر روی بام ایشان حضور داشته و از محضر ایشون کسب فیض نمایم. در ادامه گروهای امسال تعدادی از گروها هم در روز بیست و پنجم برگزار گردید که مهمترین و حساسترین آنها مربوط به گروی آقای منصور آل اسحاق از قوچ حصار با سید هادی کاشانی از حاجی آباد قم به تعداد 1321 عدد بود که در نهایت آقا منصور با ثبت رکورد 6:40 برای هر کبوتر پیروز این مسابقه بود.البته لازم بذکر است که کبوتران سید هادی عزیز هم بخاطر بیماری که خصوصا ماده ها درگیرش بودند و شرابط جوی بدی که امسال در قم حکمفرما بود خصوصا در دو روز قبل از گرو نتوانستند توقعاتی که از ایشان میرفت را برآورده سازند.البته این شکست چیزی از ارزشهای سید هادی عزیز که از کبوتربازان بسیار خوشنام و با اخلاق کشور می باشند کم نخواهد کرد و انشاءالله در سالهای آتی همانند سالهای گذشته شاهد هنرنمایی آنها خواهیم بود.ضمنا از همینجا جا داره که یک خسته نباشید و خدا قوت هم خدمت دوست عزیزم منصور خان آل اسحاق عرض کنم که انصافا در دو سال گذشته با این تعداد کبوتر هنر خود را بخوبی بنمایش میگذارد و همه حضار از پرواز کبوترهایش نهایت لذت را میبرند. در ادامه علی محسنی (شرمن) با آقایان علی فری از شهرری و امیر کهن خاکی و بهزاد و محمود از کن هم 211 تایی هوا کردند که آقای شرمن با کسب معدل حدود 7 ساعت بر همه حریفان خود غلبه نمود و پیروز گردید.جا داره که از همینجا به ایشون هم خسته نباشید عرض کنم و کار ایشون هم که 3 هفته متوالی گروهای متعدد داشتند واقعا قابل تقدیر و ستودنی می باشد.ضمنا به آقای علی جاذب(فری) هم که متاسفانه در شب گرو خواهرزاده عزیز خود را از دست داد هم تسلیت عرض میکنیم.انشاءالله بقای عمر ایشان و خانواده گرامیشان باشد.لازم بتوضیح است که گروی بین ایشون و حاج علی شرمن از جذابترین گروهای امسال بود که در رقابتی تنگاتنگ و دیدنی و در نهایت با اختلافی اندک (حدود 15 دقیقه) گرو را واگذار نمود. در ادامه آقا جاوید خاتمی نیز در همین روز تعداد 211 کبوتر برای آقای امیر کهن خاکی از شهریار و حاج حسن آقا جان هوا نمود که با کسب معدل 8 ساعت بر هر دو حریف غلبه نمود.

دوستان و یاران گرامی بحمدالله تیرماه امسال هم با همه حواشی ها و نوساناتی که داشت رو به اتمام است و همانگونه که شاهد بودید مسابقات زیادی در سراسر کشور خصوصا در تهران برگزار گردید.جا داره که یکبار دیگر به همه عزیزانی که زحمت اینکار را کشیدند فارغ از نتایج گروهایشان خسته نباشید و خدا قوت عرض نمایم.انشاءالله که همچنان این مسابقات در تیرماه های آتی به قوت خویش باقی باشد و عاشقان این پرنده از دیدن نمایش کبوتران دوستان در روز میهمانی و گرو لذت ببرند.

بابک ارباب خسرو...

ما را در سایت بابک ارباب خسرو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 11:25

صفحه بندی